Huoltosopimuksemme ovat joustavia sekä ominaisuuksien että optioiden suhteen, kaikille merkeille ja malleille. Tarjoamme laajan valikoiman kunnossapitosopimuksia äärimmäisen standardoiduista all-in-one-ratkaisuista yksilöllisesti räätälöityihin sopimuksiin rakennuksesi erityisten tarpeiden, liikennemallien, laitteiden kunnon ja muun täyttämiseksi.
Valmiit palveluominaisuutemme luovat perustan yksilölliselle tai all-in-one-palvelusopimukselle. Kaikkia sopimuksia voidaan laajentaa erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, ja ne ovat saatavilla kaikille hissi- tai liukuporrasmerkeille ja -malleille.
Huollamme kaikkia merkkejä. Itse asiassa 50 % Schindlerin kunnossapitosopimuksista koskee muita kuin Schindlerin tuotteita ja malleja.
Ominaisuus | Perus | Laajennettu |
---|---|---|
Kuntotarkastus Kunnon etätarkastukset sisältäen raportit ja ilmoituksen havaituista puutteista. | ✓ | ✓ |
Huoltokäynti Säännölliset huoltokäynnit paikan päällä sisältäen perushuoltotyöt. | ✓ | ✓ |
Hissipäivystys Päivystys- ja pelastamispalvelu 24/7 | ✓ | ✓ |
Pienet korjaukset Teknisien käyttöhäiriöiden alle 2 tuntia matkoineen kestävä pienkorjaus normaalina työaikana (klo 7:00 - 16:00), jos korjaus ei johdu ilkivallasta, väärinkäyytöstä, sähkökatkoksesta tms. ulkopuolisesta tekijästä. | ✓ |
Jatkuva seuranta- ja vastauspalvelumme mahdollistaa laitteiden seurannan ja analysoinnin – sekä kuntotarkastusten suorittamisen.
Informointioptiomme pitää sinut ajan tasalla. Läpinäkyvyydelle ja täydelle hallinnalle on varattu useita viestintäkanavia, joiden kautta raportit toimitetaan.
Optio joustavalle kunnossapidolle ja korjauskäynneille. Lisäksi mahdollisuus työajan ulkopuolisille palveluille sekä 24/7 hissipäivystykselle.
Sopimuksenne kattaa määräajoin tehtävän laitteen turvatarkastuksen sekä halutessanne myös paikallisen valtuutetun tarkastuslaitoksen tekemän määräaikaistarkastuksen avustamisen ja tähän liittyvan koordinoinnin sekä tuen.
Hissikorin sisäisen hälytyspalvelun avulla matkustajat voivat ottaa yhteyttä koulutettuun henkilökuntaamme. Loukkuun jääneiden matkustajien evakuointi on taattu.
Puhelin- ja datalinjojen hallinta etä- ja hälytyspalveluille mahdollistaa linjan jatkuvan toiminnan ja hälytysjärjestelmän tarkastukset.